Otsi kategooriat, toodet, tegevust...
Noored
Uued tooted
Bestsellers
Aksessuaarid
Kotid
Jalatsid

Tagastamine, vahetus ja tootenõuded

Vajate nõuandeid tagastamise, ümbervahetamise või tootenõude esitamise kohta? Me aitame Teid 😇

Tagastamine, vahetus ja tootenõuded

Vajate nõuandeid tagastamise, ümbervahetamise või tootenõude esitamise kohta? Me aitame Teid 😇

Tagastamine, vahetus ja tootenõuded

Vajate nõuandeid tagastamise, ümbervahetamise või tootenõude esitamise kohta? Me aitame Teid 😇

Ulatame abikäe, kui toode Teile ei sobi

See, mis juhtub pärast tellimuse kättesaamist,, on meie jaoks sama oluline kui see, mis juhtub enne tellimuse vormistamist. Siit saate teavet tagastamise, vahetamise ja tootenõude esitamise kohta. Ja loomulikult pakume ostu sooritamisel alati tasuta kohaletoimetamist ja 30-päevast tasuta tagastamist!

Tagastamine, vahetus ja tootenõuded

Esiteks - kas soovite toodet tagastada, vahetada või esitada tootenõude?

Tagastamine

Täitke tellimusega kaasas olnud tagastusvorm. Ärge unustage sisestada põhjust, miks soovite toodet tagastada, kasutades ühte vormil olevatest koodidest. Broneeri oma tagastus Itellaga, tagastusnumbrina kasutage tagastussildil olevat alumist jälgimisnumbrit Märkus: peate kasutama kõiki numbreid ja märke, ka sulgusid, kui neid on.

Vahetamine

Kui soovite toodet ümber vahetada, tuleb teil sisestada õige tagastamiskood ja märkida ära vahetatava toote värv ja suurus.

Tootenõue

Enne tootenõude esitamist peate pildistama toote osa, mis on teie arvates defektne. Peate selle pildi koos selgitusega saatma e-posti teel meie klienditeenindusele. Kui teie pretensiooniga nõustutakse, täitke tellimusega kaasas olnud tagastusvorm ja valige defektsete toodete jaoks kindlasti õige tagastuskood.

Mis järgmiseks?

Vaadake ülalt oma tagastus-, vahetus- või nõudeprotsessi esimest sammu.

Pange tagastatav toode koos tagastusvormiga kotti ning kinnitage tagastussilt koti külge. Kui kasutate kotti, milles tooted saabusid, siis asetage tagastussilt esialgse tarnesildi peale.

Viige oma pakk väljavalitud Smartposti kappi ja hoidke alles kviitung või kinnitus kauba saatmise kohta. Märkus! Teie tagastamise postiteenus ei ole tingimata sama, mis paki kohaletoimetamise ajal, seega vaadake oma tagastussilt kindlasti põhjalikult üle.

Käsitlemisaeg on ligikaudu 14 päeva. Sõltuvalt ostu käigus valitud makseviisist võib töötlemisaeg erineda.

Lisateave tagastamise kohta

Lisateave vahetamise kohta

Lisateave tootenõude kohta

Kas teil on tagastamise, vahetamise ja tootenõuete kohta lisaküsimusi?

Rohkem, millesse süveneda

×