Vajate nõuandeid tagastamise, ümbervahetamise või tootenõude esitamise kohta? Me aitame Teid 😇
See, mis juhtub pärast tellimuse kättesaamist,, on meie jaoks sama oluline kui see, mis juhtub enne tellimuse vormistamist. Siit saate teavet tagastamise, vahetamise ja tootenõude esitamise kohta. Ja loomulikult pakume ostu sooritamisel alati tasuta kohaletoimetamist ja 30-päevast tasuta tagastamist!
Täitke tellimusega kaasas olnud tagastusvorm. Ärge unustage sisestada põhjust, miks soovite toodet tagastada, kasutades ühte vormil olevatest koodidest. Broneeri oma tagastus Itellaga, tagastusnumbrina kasutage tagastussildil olevat alumist jälgimisnumbrit Märkus: peate kasutama kõiki numbreid ja märke, ka neid mis on sulgude sees, kui need on olemas (ära lisa sulgusid).
Kui soovite toodet ümber vahetada, tuleb teil sisestada õige tagastamiskood ja märkida ära vahetatava toote värv ja suurus.
Enne tootenõude esitamist peate pildistama toote osa, mis on teie arvates defektne. Peate selle pildi koos selgitusega saatma e-posti teel meie klienditeenindusele. Kui teie pretensiooniga nõustutakse, täitke tellimusega kaasas olnud tagastusvorm ja valige defektsete toodete jaoks kindlasti õige tagastuskood.
Vaadake ülalt oma tagastus-, vahetus- või nõudeprotsessi esimest sammu.
Pange tagastatav toode koos tagastusvormiga kotti ning kinnitage tagastussilt koti külge. Kui kasutate kotti, milles tooted saabusid, siis asetage tagastussilt esialgse tarnesildi peale.
Viige oma pakk väljavalitud Smartposti kappi ja hoidke alles kviitung või kinnitus kauba saatmise kohta. Märkus! Teie tagastamise postiteenus ei ole tingimata sama, mis paki kohaletoimetamise ajal, seega vaadake oma tagastussilt kindlasti põhjalikult üle.
Käsitlemisaeg on ligikaudu 14 päeva. Sõltuvalt ostu käigus valitud makseviisist võib töötlemisaeg erineda.