KKK – Korduma kippuvad küsimused
Siit leiate oma küsimustele vastused. Ikka otsite? 👀 Ärge kõhelge meiega alloleva vormi abil ühendust võtmast! Psst… kas teadsid, et pakume üle 100 € ostude puhul alati tasuta saatmist ja 30-päevast tasuta tagastamist?

Populaarsed teemad
Toodete tagastamine ja vahetamine
Kuidas toodet tagastada?
Saate oma toote lihtsalt meie digitaalse tagastuskassa kaudu tagastada! Ettemakstud tagastussildi leiate oma pakendist.
Lugege lähemalt, kuidas tagastada ja millised tingimused sel puhul kehtivad
Kui kaua kulub aega tagastamise või vahetuse töötlemiseks?
Kui tagastamine või vahetus on heaks kiidetud, töötleme tavaliselt raha tagastuse või soovitud vahetuse 14 päeva jooksul, mida arvestatakse toote tagasisaatmise päevast.
Kaua on mul aega, kas tagastada või vahetada?
Pakume 30-päevast tagastus- ja vahetusperioodi, mida arvestatakse tellimuse kättesaamise päevast. Lugege lähemalt, kuidas toodet tagastada või ümber vahetada.
Kuidas toodet tagastada?
Saate vahetada oma toote teise suuruse vastu, teavitades soovitud suurusest meie digitaalses tagastuskassas. Valige üks kahest tagastamise põhjusest: „Liiga väike” või „Liiga suur”.
Pidage meeles, et kõige kiirem ja lihtsaim viis toote vahetamiseks on see lihtsalt tagastada ja esitada uus tellimus!
Lugege lähemalt vahetuse kohta ja millised tingimused vahetustele kehtivad.
Kuidas tootenõuet esitada?
Kui soovite esitada toote kohta pretensiooni, peate esmalt pildistama toote osa, mis teie arvates on defektne, ja võtma seejärel ühendust meie klienditoega. Kui teie tootenõue kinnitatakse, tagastage oma toode meie digitaalses tagastuskassas.
Lugege lisateavet selle kohta, kuidas esitada tootenõudeid ja millised tingimused sel puhul kehtivad
Kas ma saan tagastada eraldi saadetisena saadud kaubad ühes pakis?
Kõik tellimused tuleb tagastada eraldi tagastuspakkides. Eraldi tuleb tagasi saata ka mitmes pakis saadetud tellimused, nt kui saadetis toimetati kohale kahes osas.
Kas vahetuse korral saan uue arve?
Vahetuse korral teie makset ei muudeta. Kui otsustasite tasuda arvega või olete tellimuse eest juba tasunud, siis see makse on kehtiv.
Kui palju maksab tagastus?
Kauba tagastamine on kaasasoleva sildi korral tasuta. Küsige kindlasti Parcel Connecti pakkide väljastuspunktist üle (leia oma teeninduspunkt siit: dhl.com).
Lugege lisateavet toote tagastamise, vahetamise ja tootenõude esitamise kohta.
RevolutionRace ei kata teie enda taskust tehtud tagastusmaksete kulusid. Kas olete oma tagastussildi ära kaotanud? Võtke ühendust meie klienditoega!
Kohaletoimetamine
Kuidas ma saan oma pakki jälgida?
Tellimuse jälgimise lingi leiate tarnekinnitusest, mis saadeti kas e-posti teel või tekstisõnumina. Samuti leiate lingi oma paki jälgimiseks Minu lehtedelt. Psst! Kui pakk on meie laost teele saadetud, võib kuluda kuni 2 päeva, enne kui kuller jälgimisplatvormi ajakohastab!
Kui pikk on tarneaeg?
4-7 tööpäeva
Ülaltoodud tarneaeg on näidatud tööpäevadena, st nädalavahetused ja pühad on välistatud. Tarneaega arvestatakse alates tellimuse pakkimisest ja kui see on valmis meie laost lahkuma. Kassast leiate täpsemad tarneajad, kui vaatate iga tarnemeetodi kirjelduse juurest tarneaega. Heitke pilk peale ja valige meetod, mis teile kõige paremini sobib!
Mida peaksin tegema, kui toode on saanud saatmise ajal kahjustada?
Kui avastate, et teie toode on saanud saatmisel kahjustada, tehke kahjustustest selged fotod, saatke need 2 päeva jooksul pärast paki kättesaamist meie klienditeenindusse ja me aitame teid sealt edasi!
Mis juhtub, kui ma ei tule oma pakile edastuspunkti õigel ajal järgi?
Kui te oma pakile õigel ajal järgi ei tule, tagastatakse see meile ning sellisel juhul peame võtma käsitlustasu. Käsitlustasu võtmise vältimiseks soovitame pakile järele tulla - isegi kui soovite selle hiljem tagastada. Paki saate pärast kättesaamist hõlpsalt tagastada, kasutades pakendis olevaid dokumente.
Milliseid tarneviise te pakute?
Sinule kättesaadavad eri tarnemeetodid on nähtavad kassas, kui oled valmis oma ostu lõpetama. Kui näed kassas ainult ühte tarnemeetodit, tähendab see, et sinu elukohas on saadaval ainult see konkreetne pakiteenus. Pst... Ära unusta, et üle 100 EUR ostu puhul pakume alati vähemalt ühte tasuta tarneviisi!
Kas ma saan pärast tellimuse vormistamist oma tarneaadressi või valitud tarneviisi muuta?
Kahjuks ei saa te pärast tellimuse vormistamist enam tarneaadressi ega valitud tarneviisi muuta.
Enne tellimuse pakkimisele saatmist saate selle tühistada jaotise Minu lehed kaudu. Kui tellimus on aga meie süsteemis lukustatud, ei saa seda kahjuks enam tühistada.
Tellimine
Kas RevolutionRace'i riideid on võimalik osta ka füüsilisest poest?
Ei, me müüme ainult oma veebipoe kaudu. Meil ei ole ühtegi füüsilist kauplust ja me ei müü teiste jaemüüjate kaudu. Selliseid vahendusettevõtteid mitte kasutades saame tuua uued tooted turule palju kiiremini ja veelgi parema hinnaga.
Kas on võimalik ette tellida tooteid, mida laos pole?
Ei, aga pakume tootelehel funktsiooni "Teavita mind"! Lihtsalt lisage oma e-posti aadress ja milline suurus teid huvitab ning me anname teile teada kohe, kui see on laos tagasi!
Mis saab pärast tellimuse vormistamist?
Pärast edukalt vormistatud tellimust saadame alati e-postiga tellimuse kinnituse. Kui te ei näe seda oma postkastis või rämpspostis 3 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist, võtke kindlasti ühendust meie klienditeenindusega ja me aitame teid! Niipea kui teie tellimus on meie laost lahkunud, saate e-kirjaga tarnekinnituse.
Oma tellimust saate vaadata ja jälgida ka Minu lehtedel. Isikliku konto kaudu saate hõlpsalt jälgida oma tellimust ja vaadata oma eelmist tellimuste ajalugu.
Kas te müüte kinkekaarte?
Jah, me müüme! Lugege lähemalt kinkekaardi ostmise kohta.
Kui vana pean ma tellimise jaoks olema?
RevolutionRace'is saavad sisseoste teha kõik üle 18-aastased.
Kas ma saan oma tellimust muuta?
Kahjuks ei saa te pärast tellimuse vormistamist oma tellimuses enam muudatusi teha, nt valitud suurust või tarneaadressi muuta.
Siiski saate jaotise Minu lehed kaudu tellimuse tühistada, kui see on tehtud enne, kui tellimus on meie lattu pakkimiseks saadetud (tavaliselt 60 minuti jooksul). Kui tellimus on meie süsteemis juba lukustatud, peate ootama selle saabumist, tagastama selle ja esitama uue tellimuse.
Kas ma saan oma tellimust tühistada?
Jah, saate jaotise Minu lehed kaudu tellimuse tühistada, kui see on tehtud enne, kui tellimus on meie lattu pakkimiseks saadetud (tavaliselt 60 minuti jooksul). Kui tellimus on juba lattu saadetud, ei saa te seda enam kahjuks tühistada. Kui muudate meelt, saate kauba meile tagastada.
Kas ma saan teha ostu ettevõttena?
Ei, me müüme praegu ainult eraisikutele ja seetõttu me ärilisi oste ei paku. Kui vajate ostuga seotud maksetõendit, minge Minu lehtedele.
Miks minu tellimus tühistati?
Kui te ei ole valinud tellimuse kinnituses oleva lingi või Minu lehtede kaudu oma tellimuse tühistamist, on see tõenäoliselt juhtunud seetõttu, et toode on välja müüdud, Kui olete makse juba sooritanud, siis teie pangakonto broneering tühistatakse 2-5 tööpäeva jooksul. Palume vabandust ja loodame, et leiate meie veebipoest midagi muud, mis võiks teie vajadustele vastata!
Tasumine
Kas ma saan oma makseviisi muuta?
Ei, kahjuks ei saa te pärast tellimuse esitamist enam oma makseviisi muuta.
Kust ma leian oma arve, millele on märgitud käibemaks?
Oma arve koos kogu vajaliku makseteabega saate alla laadida Minu lehtede kaudu!
Milliseid makseviise te pakute?
Pakume erinevaid makseviise -lugege meie makseviiside kohta lähemalt ja leidke endale sobivaim!
Soodushinnad
Kuidas sooduskoodi kasutada?
Saate esitada oma sooduskoodi kassas ja allahindlus rakendub automaatselt, kui klõpsate nupul "Rakenda". Pange tähele, et te ei saa kombineerida mitut sooduskoodi, allahindlust ega pakkumist, kui pole märgitud teisiti.
Mis juhtub minu allahindlusega, kui teen vahetuse?
Algse tellimuse soodustus jääb muutumatuks. Kinnitame ainult vahetusi, mis on tehtud samale tootele erinevas värvis või suuruses sama hinnaga.
Kas allahindlusi ja pakkumisi saab kasutada pärast tellimuse esitamist?
Ei, kahjuks mitte. Hinnaalandused on alati ajaliselt piiratud ning veebipoes kuvatav hind on teie tellimusele kehtiv hind. Vaata meie kehtivaid allahindlusi! Psst! Liituge meie uudiskirjaga, et olla teadlik tulevastest pakkumistest ja eripakkumistest!
Uudiskirjaga liitudes lubati mulle allahindlust; millal ma allahindluse kätte saan?
Pärast registreerumist saadetakse teie e-posti aadressile tervitusmeil koos teie sooduskoodiga. Kui te e-kirja ei saa, võis see sattuda teie rämpspostikausta. Te ei leia seda ka sealt? Võtke meiega ühendust ja me aitame teid!
Kuidas ma tean, et sooduskoodi on rakendatud?
Alandatud hinnad ja allahindlused on alati punasega esile tõstetud nii kassas kui ka tellimuse kinnitusmeilis.
Mis juhtub minu tasutud komplektihinnaga, kui tagastan ühe toote komplektist?
Kui tagastate toote, mis on osa komplektist, millele kehtib komplektihind, peate tasuma hinnavahe, kuna soodustus kehtib ainult kogu komplektile. Kui tagastate kogu komplekti, saate täismahus tagasimakse.
Tooted ja materjalid
Miks istuvad mu püksid erinevalt, kuigi need on sama mudeli ja suurusega?
Meie püksid on valmistatud nii, et need võtaksid neid kandva inimese kuju ja mida rohkem neid kannate, seda paremini sobivad need teie kehaga. Seetõttu võib uue ja vanema püksipaari kandmist kogeda väga erinevalt.
Erinevat värvi vannid ja pinnakatted võivad muuta materjali erinevaks, kuigi koostis on sama, ja see võib samuti mõjutada pükste istuvust.
Meie sortimendis on palju korduvaid tooteid ja teeme nende täiustamiseks uuendusi. Seetõttu oleme võib-olla uuendanud sobivust või kohandanud mõõte kahe hooaja vahel.
Lisaks ülaltoodule töötame tolerantsivahemikus, et teha kindlaks, kas toode vastab kindlaksmääratud standardile. See tähendab, et vahemiku alumises osas oleva püksipaari ja vahemiku ülaosas oleva püksipaari mõõt võib välimuse ja tunnetuse poolest erineda, mõnikord isegi märgatavalt.
Millele Rescue viitab?
Rescue-seeria on optimeeritud taluma äärmuslikke tingimusi alpikeskkonnas. Paljudel Rescue-seeria rõivastel on täiendavad tugevdused ja kõigil Rescue rõivastel on integreeritud RECCO® helkur. Seda kasutatakse selleks, et mäepäästjatel oleks teid lihtsam leida, kui satute laviini, vigastate end metsas või eksite mägedesse.
Päästetöötajad kasutavad RECCO® detektorit, et saaksid kiiresti otsingualasid skaneerida. Kui detektori radarisignaal tabab reflektorit, põrkab signaal tagasi ja annab teada, kus kadunud inimene on. Päris lahe, kas pole! Kes ei tahaks oma rõivasse RECCO® helkurit integreerida? Nii me arvasimegi! Tutvu Rescue sarjaga.
Mis on Hypershell®?
Hypershell® on RevolutionRace’i oma bränd, üldine mõiste kõigi meie enda arendatud materjalide kohta. Materjale eristab idee, mis tuleb hiljem. Meil on erinevate materjalide jaoks erinevad ideed, kõigil neil on unikaalsed omadused.
- Hypershell® Denim: puuvillata vastupidav materjal.
- Hypershell® SS: vetthülgav koorikmaterjal.
- Hypershell® Pro Stetch: vastupidav veniv materjal.
Hypershell®-membraan
Hypershell® -membraane on saadaval kolmel eri tasemel: Core, Performance ja Pro. Igal RevolutionRace‘i rõivaesemel on esmaklassiline Hypershell®-membraan, mis sobib rõivaeseme sihtotstarbeks ja on optimeeritud mitmesuguseks tegevuseks erinevates ilmastikuoludes.
- Hypershell® Core 5 000 - 10 000 mm
- Hypershell® Performance 10 000 - 15 000 mm
- Hypershell® Pro 15 000 - 30 000 mm
Et rõivas oleks täiesti veekindel, peaks sellel olema veekindel membraan, täielikult teibitud õmblused ja niiskuskindlad tõmblukud. Lisateavet veekindlate rõivaste kohta leiate meie juhendist.
Millise suuruse peaksin valima?
Selleks, et välja selgitada, millist suurust vajate, soovitame teil tutvuda meie suurussoovituste ja klientide arvustustega teid huvitava rõiva tootelehel. Paljud meie kliendid jagavad oma arvustustes oma kogemusi nii suuruse kui ka sobivuse kohta. Teine nõuanne on arvustuste filtreerimine teid huvitavate suuruste alusel! Ja viimasena, meie suuruste juhendist leiate lisateavet suuruste ja õige mõõtmise kohta.
Võtke meiega ühendust
Ühenduse võtmise viisid
Meile väga meeldib teist kuulda! Võtke meiega ühendust sellel lehel oleva vormi kaudu või saatke meile otse e-meili aadressil support@revolutionrace.ee