Otsi kategooriat, toodet, tegevust...
Noored
Jalatsid
Kotid
Uued tooted
Bestsellers

Üldtingimused

1. Üldine

RevolutionRace AB, registrikood 556938-2913, Nils Jakobsonsgatan 5D, 504 30 Borås, Rootsi („RevolutionRace“) on ettevõte, mis käitab saiti www.revolutionrace.ee, mida siitpeale nimetatakse „veebisaidiks“. Järgmistes tingimustes viitavad sõnad „me“, „meie“ ja „meie oma“ ettevõttele RevolutionRace. Kõigile meiega kliendi (siitpeale „teie“) sõlmitud tellimuste kohta kehtivad järgmised tingimused.

Kui soovite meiega ühendust võtta, soovitame seda teha meie klienditoe meiliaadressil support@revolutionrace.ee.

Meie veebisaidi kasutamisel ja/või tellimuse esitamisel nõustute täitma tingimusi, mis on dokumendis (mida nimetatakse „tingimusteks“) esitatud. Veenduge, et oleksite need tingimused enne tellimuse esitamist läbi lugenud ja mõistaksite neid.

Kaupade ostmiseks meie veebisaidilt peate olema vähemalt 18-aastane.

Võtame teie isiklikku privaatsust väga tõsiselt ja meile on oluline teie andmeid kaitsta. Töötleme alati isikuandmeid kooskõlas kohaldatava õigusega ja meie privaatsuspoliitika on värskendatud kooskõlas isikuandmete kaitse üldmäärusega, mis jõustus 25. mail 2018. Selle poliitika ja teie isikuandmete töötlemise kohta lisateabe saamiseks lugege meie privaatsuspoliitikat.

Toote kuvamine meie veebisaidil mis tahes ajal ei tähenda, et toode on saadaval, ega taga seda, et toode on alati saadaval. Me jätame endale õiguse lõpetada mis tahes toote müük igal ajal.

Me jätame endale õiguse muuta vajaduse korral tingimusi ilma teid teavitamata. Teie tellimuste kohta kehtiv tingimuste versioon on see, mis oli teie tellimuse esitamise ajal veebisaidil kättesaadav.
 


2. Hinnad

Veebisaidil kuvatavad hinnad sisaldavad seadustega ettenähtud käibemaksu.

Tellimuse vormistamisel kuvatakse sõnaselgelt eri tarnemeetodite hinnad ja tarneajad. Kui me ei saa teie tellimust tarnida ühe tarnega, vaid see tuleb jagada eri tarnete vahel, ei küsita teilt lisatarnete eest lisatasu.

Soodushinnad kehtivad ainult laos saadaolevate kampaaniatoodete kohta. Sooduspakkumisi ja -hinnaga tooteid ei pruugi olla võimalik sooduskoodidega kombineerida. Kui sooduskood on aktiveeritud koos teise sooduskoodi või mõne juba soodushinnaga tootega, mis võib toote hinda veelgi vähendada, on ettevõttel RevolutionRace õigus nõuda kliendilt õiget hinda. Me jätame endale õiguse eripakkumisi ja soodustusi igal ajal ilma ette teatamata tagasi võtta.

Me jätame endale õiguse tühistada tellimusi, mille hind on vale. Vale hind võib muu hulgas tähendada soodustusega seotud valet hinnavähendust või toodet, mis on kuvatud tasuta. RevolutionRace‘il on alati õigus tühistada tellimusi, mille hinnad on ilmselgelt valed. Klient saab seejärel tellimuse õige hinnaga uuesti esitada.
 


3. Makseviisid

Pakume klientidele tellimuste eest maksmiseks mitut võimalust, sh arved, osamaksed, kaardimaksed jne. Makseviisid on riigiti erinevad, tellimuse vormistamisel kuvatakse teie turul saadaolevad makseviisid.

Krediidikontrollid
Me jätame endale õiguse kontrollida teie taotlust arvega maksmiseks, osamaksete või viivise/konto teel maksete tegemiseks. Me jätame endale õiguse keelduda neist makseviisidest, neid piirata või pakkuda välja alternatiivseid makseviise. Krediitkaardiostu korral jätame endale õiguse kontrollida selle kaardi kehtivust. Selliste kontrollide käigus võime kontrollida, kas tellimuse eest tasumiseks on piisavalt krediiti/vahendeid ja/või ostja aadressiteabe õigsust. Nende kontrollide tulemusena võime müügist keelduda.

Tasud
RevolutionRace ei vastuta viiviste, meeldetuletustasude või viivituste eest, kui makset pole tehtud õigel ajal. Selle kohta saab küsimused esitada otse Klarna klienditoele.

Muu
Tellimuse esitamiseks tuleb esitada kehtiv ja õige meiliaadress.  Kui teie meiliaadress muutub, peate ettevõtet RevolutionRace sellest teavitama. Arvestage, et RevolutionRace jätab endale õiguse saata sellele meiliaadressile maksetaotlusi.

Lisateavet meie makseviiside kohta saate siit.
 


4. Tellimine

Tellimusi saate esitada internetis meie veebisaidil. Kui teil on tellimise kohta küsimusi, pöörduge meie klienditoe poole.

Kui olete tellimuse esitanud, saadame teile meili teel tellimuse kinnituse. Kui me mis tahes põhjusel ei saa teie tellimust edastada, teavitame teid sellest võimalikult kiiresti. Kui oleme saanud kätte makse tellimuse eest, mida me täita ei saa, tagastame tasutud summa sama makseviisiga, mida tellimuse jaoks kasutati, selles ulatuses, kui see on võimalik. Kui tagastus tuleb teha mis tahes põhjusel muul viisil, võtab teiega ühendust ettevõtte RevolutionRace töötaja, et teha kindlaks, kas tagastus on võimalik.
 


5. Ostulepingu asutamine

Ostuleping jõustub ainult siis, kui RevolutionRace kinnitab teie tellimuse ja olete saanud meilt meili teel tellimuse kinnituse. Soovitame tungivalt see tellimuse kinnitus salvestada, juhul kui teil on vaja pöörduda meie klienditoe poole. Kui ettevõte RevolutionRace ei ole tellimust kinnitanud, saate oma tellimuse tühistada. Tellimuse tühistamisel tagastame mis tahes tehtud maksed või teie eest krediit-/deebetkaardiettevõtte tellimuse käigus tehtud maksed.
 


6. Tarne

RevolutionRace suhtub tellimuste vastuvõtmisse ja menetlemisse ülima hoolega. Püüame alati teie tellimuse kohale toimetada teie valitud tarneviisil. Oma tellimusega peate esitama õige ja täieliku aadressi. Me ei saa tagada, et seda teavet on pärast ostu tegemist võimalik muuta. Kliendil on ainuvastutus mis tahes teabepuudusest tulenevate tarnevigade eest tellimuse käigus esitatud tarneaadressis. Igal turul saadaolevad tarneviisid leiate tellimuse vormistamise lehelt ja meie veebisaidi allservast.

RevolutionRace püüab edastada tellimused võimalikult kiiresti ja nende kättesaamise järjekorras, v.a riikides, kus pakume „kiirtellimuste“ tarnevõimalust. Kui märgite midagi „kiirtellimusena“, on teie tellimus prioriteetne ja seda menetletakse enne teisi tarneid. Praegused tarneajad nii tavatarne kui ka kiirtellimuste kohta leiate tellimuse vormistamise lehelt, kust saate ka valida eelistatud tarneviisi. Kuigi püüame tellimused kohale toimetada iga tarneviisi juures määratud aja jooksul, võib tarne ettenägematute sündmuste tõttu kauem aega võtta. Sooduskampaaniate ja suurte tarnemahtudega perioodidel ei saa me tagada tavalist tarneaega. Kui teie tarne viibib ja see on teile kui ostjale elutähtis, on teil õigus tellimus tühistada. Kui pakki ei võeta tarnekohas vastu, registreeritakse see automaatselt vastuvõtmata pakiks. Ettevõttel RevolutionRace on õigus nõuda vastuvõtmata pakkide eest menetlustasu summas €16.

Kui teil on tarne kohta küsimusi, võtke ühendust klienditoega.
 


7. Kahjustused transpordi käigus

Juhul kui transpordi käigus esineb mis tahes kahjustusi, peate sellest teavitama viivitamatult kliendituge, kuid hiljemalt 2 päeva pärast pakkide kättesaamist. Tehke kahjude dokumenteerimiseks pilte ja saatke need meie klienditoele. Kui transpordikahjustuste kohta on klienditoega saavutatud nõusolek ja nõue on heaks kiidetud, saadame teile asenduskaubad, kui need on saadaval ja laos olemas. 
 


8. Vahetused

RevolutionRace pakub toodete väljavahetamiseks tasuta vahetusvõimalusi eeldusel, et asendustoote mudel on sama mis tagastataval tootel. See tähendab, et saate vahetada ainult algul tellitud toote värvi või suurust. Kui soovite vahetada muu mudeli vastu, peate toote tagastama ja esitama uue tellimuse.

Teil on õigus vahetada kaup välja 30 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist eeldusel, et kõik artiklid on tagastatud samas seisundis nagu nende tarne ajal. See tähendab, et kaubad ei tohi olla kahjustatud, määrdunud, märjad, muudetud või kantud (v.a toote proovimiseks) ning kõik sedelid ja sildid peavad olema küljes (kui need on olemas) ja rikkumata.

Teatage meile soovitud asenduskaubad kirjalikult ja sõnaselgelt manustatud tagastusvormi kaudu. Valige veebisaidilt laos saadaolevad kaubad ja õige suurus. Kui valitud asendustoode on välja müüdud või seda pole saadaval, loetakse tellimus tagastatavaks; võite tagastusvormis nimetada kuni kolm (3) alternatiivset vahetustoodet.

Vahetus on tasuta ainult siis, kui kasutate manustatud ettemaksega tagastuse silti; see silt peab olema tagastuspakile korralikult kinnitatud. Esitage tagastuspakk tagastussildil määratud esindajale. Tagastuspakki ei tohi saata otse postkasti, kuna need pakid ei saabu õigesti ning seega ei vaheta ettevõte RevolutionRace neid välja. Kasutage kindlasti tagastussildil toodud esindajat. Hoidke tagastuskviitung alles koos tarnenumbriga, mille saate pärast pakendi jätmist esindajale. See dokument tõestab, et olete paki meile saatnud, ja see võimaldab teil tarnet jälgida. Kui oleme tagastuspaki kätte saanud, kehtib enne asenduskaupade väljastamist 3–5-päevane menetlusaeg. Iga tellimus sisaldab ühte tasuta väljavahetamist. Kui soovite teha tellimuse kohta mitu vahetust, on meil õigus nõuda iga vahetuse kohta menetlustasu summas €6.

Teie tellimust ei muudeta toodete väljavahetamisel, olenemata sellest, millise makseviisi ostmisel valite.
 


9. Taganemise- ja tagastusõigus

Teil on õigus tellimus ilma põhjenduseta tühistada. Seda taganemisõigust saate kasutada üheksakümne (30) päeva jooksul tellimuse kättesaamisest. Kui soovite kasutada taganemisõigust, peate saatma selge ja otsese sõnumi oma otsuse kohta tellimus tühistada. Allpool toodud kontaktteabest leiate juhised meie poole pöördumiseks. Peate esitama oma nime, aadressi, telefoninumbri, meiliaadressi, tellimuse numbri ja mis tahes muu teabe, mis võib olla meile teie tagastuse menetlemisel asjakohane. Selleks et teil oleks aega taganemisõigust kasutada, piisab sellest, kui saadate meile enne taganemisperioodi lõppu sõnumi, et soovite taganemisõigust kasutada.

Kaubad tuleb meile tagastada ilma üleliigse viivituseta ja hiljemalt neljateist (14) päeva möödudes päevast, millal teavitasite meid otsusest tellimus tühistada. Teie taganemisõigus täidetakse eeldusel, et saadate kauba tagasi enne selle 14-päevase perioodi lõppu.

RevolutionRace tagab tagastatud kauba täieliku hüvitamise eeldusel, et kõik artiklid tagastatakse samas seisundis, nagu need olid teile tarnimisel. See tähendab, et kaubad ei tohi olla kahjustatud, määrdunud, märjad, muudetud või kantud (v.a toote proovimiseks) ning kõik sedelid ja sildid peavad olema küljes (kui need on olemas) ja rikkumata.

Juhul, kui kauba väärtus on langenud ja väärtuse langus tuleneb sellest, et teie kui klient olete käidelnud kaupa rohkem, kui on vajalik artiklite omaduste ja funktsioonide väljaselgitamiseks, vähendame hüvitist väärtuse vähenemise kohaselt.

Kõigi meie tarnetega on kaasas trükitud tagastusvorm, mille abil saate tagastada ühe või mitu artiklit. Kui soovite artikli tagastada, täitke vorm ja pange see tagastuspakki kaasa. Tagastus on tasuta ainult siis, kui kasutate manustatud ettemaksega tagastuse silti; see silt peab olema tagastuspakile korralikult kinnitatud. Esitage tagastuspakk tagastussildil määratud esindajale. Tagastuspakki ei tohi saata otse postkasti, kuna need pakid ei saabu õigesti ja ettevõte RevolutionRace ei vaheta neid välja; kasutage tagastussildil toodud esindajat. Hoidke tagastuskviitung alles koos tarnenumbriga, mille saate pärast pakendi jätmist esindajale. See dokument tõestab, et olete paki meile saatnud, ja see võimaldab teil tarnet jälgida. Tagastuse kohta leiate lisateavet tagastusvormilt.

Teie vastutate kõigi artiklite seisundi eest, kui olete need kätte saanud. See tähendab, et kliendina vastutate ka kauba seisundi eest tagastustranspordi ajal. Soovitame pakkida kõik artiklid korralikult ja kindlalt, et kogu kaup jääks tagastustranspordi ajal kahjustamata. RevolutionRace ei kohustu kliendile tagastatud kaupa hüvitama, kui tagastustranspordi ajal esineb suuri transpordikahjustusi.

Kui otsustate kasutada taganemisõigust, hüvitame kauba hinna teie tellimuse osana, sh tavatarne hinna. See tagasimakse tehakse ilma liigse viivituseta ja hiljemalt 10 päeva möödudes päevast, kui meid teavitati teie otsustest tellimus tühistada. Siiski on meil õigus tagasimakse edasi lükata, kui oleme tagastatava kauba kätte saanud või kui olete esitanud tõendi, et artiklid on tagastatud, olenevalt sellest, kumb saabus enne. Teeme tagasimakse samal makseviisil, mida kasutati algse tellimuse esitamiseks, kui te pole selgesõnaliselt meiega kokku leppinud muu meetodi osas. Kui eespool paika pandud tingimused on täidetud, ei lähe tagasimakse teile midagi maksma.

Kui siin kauba tagastamiseks paikapandud ajavahemikust kinni ei peeta, on meil õigus nõuda kliendilt viivist summas €22.

Kui klient kauba tagastamisel lõike 9 tingimusi ei täida, on meil tagasimakse vähendamisele lisaks tagastatud artikli väärtuse languse kohaselt õigus nõuda kliendilt volitamata tagastamise tasu summas €16.
 


10. Vigaste toodete nõuded

Teil on seaduslik õigus nõudele, kui toode on vigane. Kui olete saanud katkise või vigase toote, pöörduge meie klienditoe poole. Arvestage, et peate meid veast või tõrkest teavitama mõistliku aja jooksul pärast selle avastamist. Kahe kuu jooksul pärast avastamist teatatud nõuet loetakse mõistlikku ajavahemikku kuuluvaks. Kui te pole nõuet esitanud kolme aasta jooksul pärast artikli kättesaamist, on teie õigus garantiinõudele kehtetu.

Tavaliselt heakskiidetud nõuete hulka kuuluvad ilmselged materjali- või tootmisvead, näiteks puuduvad õmblused, valesti õmmeldud taskud või katkised tõmblukud.

Garantii alla ei kuulu näiteks villast- või polüesterist olevad topid rõivadepeal, rõivaste ebaloomulikult kiire kulumine, pesus mahakuluvad rõivatrükid jne.

Kui te pole kindel, kas teie defektne rõivaese on garantiiga kaetud, pöörduge klienditoe poole.

Kui klienditugi kinnitab artikli defekti, siis vastutame tagastustarne eest, kui kasutate ettemaksu tagastussilti. Täitke kaasasolev tagastusvorm. Kui teil pole enam ettemaksu tagastussilti, pöörduge klienditoe poole. Kui nõue kinnitatakse, hüvitame teile defekti kogu kohaldatava õiguse ja asjakohaste suuniste kohaselt. Kõik selle nõudeprotsessiga tagastatud artiklid tuleb enne esitamist puhastada. Kliendina vastutate saadetud kauba seisundi eest, nii et pakkige kõik artiklid korralikult ja kindlalt. Me ei võta vastu tarneid, mis on saadetud lunasaadetisena.
 


11. Värvid, mõõtmed ja kaal

Püüame alati kujutada oma toodete omadusi, koostist ja värve võimalikult täpselt. Siiski võib veebisaidil kuvatav värv oleneda teie seadme ekraanist; me ei saa tagada, et teie seade saab visuaalselt meie toodete värvi õigesti taasluua.

RevolutionRace ei võta vastutust sotsiaalmeedia piltidel kujutatud toodete värvi ja välimuse eest, kuna neid võib olla töödeldud.

Meie veebisaidil toodete kohta esitatud mõõtmed ja kaalud on vaid ligikaudsed. Need ligikaudsed väärtused on mõeldud, et anda konkreetse rõivaeseme või selle sobivuse kohta parem ülevaade. Puudub põhjapanev tagatis selle kohta, et need kujutavad teie poolt kättesaadava rõivaeseme tegelikke mõõtmeid. Rõivaeseme mõõtmed võivad olenevalt tootmisel kasutatud materjalist erinevad olla. Eri mudelite sama suurus võib olla mõnikord erinev isegi suurel määral, olenevalt igaühe disainist, materjalidest ja sobivusest.
 


12. Meie vastutus

RevolutionRace soovib, et oleksite oma ostuga 100% ulatuses rahul, ja selleks pakume teile meie klientide rahulolu garantiid. Kui te pole mõne ostuga rahul, võite selle tagastada; kui teie tagastus vastab paikapandud tingimustele, hüvitame kulud.

Vääramatu jõud
Me ei vastuta suutmatuse eest tingimustes esitatud kohustusi täita, kui see tuleneb olukorrast, mille üle meil puudub kontroll või kui olud takistavad äritegevust või muudavad täitmise ebamõistlikult keeruliseks. Sellised olud on muu hulgas sõjategevus, blokaadid ja embargod, mäss, tulekahju, looduskatastroofid, tuumakatastroofid ja/või sabotaaž.

Meie maksimaalne vastutus teie ees teie tellimusest tulenevate kahjude ja kahjumite eest on piiratud teie tellimuse ostusummaga.

Vaidlused
Kaebused saate esitada EL-i komisjoni ODR-i (vaidluste internetipõhise lahendamise) platvormi kaudu vaidluste vahendamiseks. ODR-i platvorm pakub EL-i tarbijatele ja ettevõtetele võimaluse vaidluste kohtuvälisteks lahendusteks veebis ostetud kaupadega seotud kaebuste korral. Portaal on projekteeritud kasutusmugava ja interaktiivse veebisaidina, mis on kõigile tasuta ja saadaval kõigis EL-i ametlikes keeltes. ODR-i platvormi kasutamisel võivad tarbijad ja ettevõtted leida vastuvõetavaid viise vaidluste lahendamiseks ja läbida seejärel asjakohaseid protsesse kliendi kaebusele lahenduse leidmiseks. ODR-i platvorm asub siin: http://ec.europa.eu/odr.
 


13. Ülekanne

RevolutionRace jätab endale õiguse üle kanda või pantida kolmandale poolele maksenõudeid, sh osamakseid, mis tuleb kaupade tarne korral teha.
 


14. Tingimuste kehtivus

Kui lepingu mõni säte on kehtetu või mõni kohus või järelevalveorgan on selle tühiseks muutnud, ei muuda see lepingu ülejäänud sätete kehtivust.
 


15. Õigusevaldajad

Mis tahes veebisaidi www.revolutionrace.ee intellektuaalomandi õigused ja autoriõigused kuuluvad ettevõttele Revolutionrace AB. Veebisaidi www.revolutionrace.ee või selle sisu mis tahes kasutus, sh selle kopeerimine või salvestamine täielikult või osaliselt, v.a teie isiklikuks mitteäriliseks kasutuseks, ilma ettevõtte RevolutionRace loata, on rangelt keelatud.
 


16. Ettevõtte teave

Revolutionrace AB registreeritud peakorteri asukoht on Borås, Rootsi.

Registrijärgne asukoht:
Nils Jakobsonsgatan 5D
504 30 Borås, Rootsi
Registrikood: 5569382913
Käibemaksukohustuslase registreerimisnumber: SE556938291301

Kontaktteave:
RevolutionRace’i klienditugi
Meiliaadress: support@revolutionrace.ee

 

 

×